detox - nutritionist lioara
“Detox“ – o modă sau o necesitate?
27 februarie 2016
constipare
Cum să scapi de constipatie
31 martie 2016
Arata tot

10 motive pentru care te simţi că îți este foame, deși tocmai ai mâncat!

lioara.ro---10-motive

Încercarea de a ţine o dietă …episod scurt

Eşti la dietă! Ai avut o zi grea, ai rămas la serviciu până la ora 17:00. Ai reuşit să mănânci corect, să faci faţă tentaţiilor în faţă mâncărurilor calorice comandate de colegii tăi. Treci cu greu peste mirosul îmbietor al cartofilor prăjiţi alături de porţia de carne, inundată în ulei. Ce să mai spunem de frustările care le simţi în momentul în care o colegă îşi deschide pe urmă ambalajul de la ciocolată ta preferată, savurând-o lângă tine. Treci peste şi îţi comanzi o cafea, cu scopul de a-ţi tăia poftă de dulce. Astfel în cele 8 ore la serviciu ai reuşit. Ajungi acasă, faci curat, pregăteşti cină, pregăteşti familia pentru o nouă zi. Îţi iei cină în limitele stabilite dar nu îţi este de ajuns. Eşti obosită, dar încerci să dormi. Însă gândul tău rămâne fixat asupra desertului rămas de la copii și ciocolată ta preferată încă este în frigider. Încerci să dormi. Nu poţi! Până la urmă te întorci la frigider (miezul nopţii) cu scopul de a lua o lingură pentru a-ţi potoli poftă. Dar mai consumi încă 3 linguri deoarece în sfârşit este primul momentul al zilei când te simţi liniştită. Te întorci înapoi în dormitor, nervoasă, irascibilă, vinovată degustată de opţiunea ta. Însă acum este prea târziu și spui: „De mâine încep o nouă dietă…de luni…” şi povestea continuă de câteva luni.

Se spune că în dietă, foame este bucătarul şef numărul 1. Dar haideţi să vedem cele 10 motive pentru care te simţi flamandă după ce tocmai ai terminat o masă.

1. Nu consumi suficientă apă;
2. Consumi alimente semi-preparate, deşi consideri că te afli în calculul caloric pe ziua respectivă;
3. Sări peste micul dejun înlocuindu-l cu “caffe latte”;
4. Uiţi de consumul de legume crude;
5. Consumi prea multă cafea;
6. Meal planning (organizarea meselor-orar) nu există decât în weekend;
7. Dietă monotonă – dietă plictisitoare;
8. Consumi maxim 2 mese pe zi pentru a avea un consum caloric mai scăzut;
9. Elimini mesele pentru a trişa cu un desert;
10. Consumi alimente degresate, light pentru a nu avea o dietă „grasă”

Am sintetizat cele mai importante 10 motive şi cele mai comune, dese în viaţă voastră, dragele mele. Voi revenii cu un articol pentru fiecare punct în parte, tocmai pentru a încerca împreună se demolăm mituri false.

Fii alături de noi şi astfel cu paşi micuţi dar sigur vom reuşi să ne creeam împreună un „plan de sănătate”.

Va îmbrăţişez cu drag,
L.C

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Policy Settings